  • Data: 2010-11-21 20:48:55
    Temat: Re: "Odwrócona" półgroszówka - ktoś próbował
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11/21/2010 09:35 PM), MarekZ wrote:
    > Użytkownik "no spam please" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > grup
    6g2000vbz.googlegroups.com...

    > Czy ja wiem? Mnie się to nie wydaje być na granicy fraudu. A pomysł
    > ciekawy.

    Jak dla mnie to nie na granicy tylko wręcz fraud :).

    I kilka/kilkanaście tysięcy transakcji oskryptowanych dodatkowo może być
    z powodzeniem uznane za DDoS i cracking :).

    > Od sztuki na 99%. Ale MacGregor będzie wiedział na 100%.

    > IMO nie daje.

    IMO ogólnie "zasady współżycia społeczniego" dają jakieś uzasadnienie. +
    solidna przewaga banku w ewentualnym konflikcie (BTE , BIK).

    Był kiedyś przypadek z jakimś biurem maklerskim któregoś banku (a może
    funduszem?). Zlecało się transakcję telefonicznie i w ciągu kilku dni
    trzeba było potwiedzić zlecenie faksem. Ale transakcja

    W zależności od tego czy po telefonie kurs wzrósł czy spadł,
    potwierdzało się faksem albo nie. Jacyś sprytni zarobili całkiem sporo w
    ten sposób.

    Tylko teoretycznie, bo bank kasy nie wypłacił. Z tego co pamiętam sprawa
    otarła się o sąd i bank wygrał.

    p. m.