  • Data: 2010-11-21 21:41:32
    Temat: Re: "Odwrócona" półgroszówka - ktoś próbował
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lis, 21:19, no spam please <s...@g...com> wrote:

    > - Co w ogóle sądzicie na ten temat?

    Do zrobienia, oskryptowanie to generalnie pikuś, o ile po zrobieniu
    któregoś identycznego przelewu nie odetną Ci dostępu do konta, ale
    ponieważ saldo będzie cały czas pozwalało na operacje to nie powinno
    się nic wydarzyć przy zlecaniu przelewów.

    > - Czy potraficie może mniej więcej oszacować jakiego rzędu jest liczba
    >   przelewów wychodzących z mbanku per sesja. Chodzi mi o to, czy te
    > moje
    >   20000 przelewów byłoby zauważalne.

    Według moich, nie popartych żadnymi danymi, obliczeń wynika, że byłoby
    to drugie tyle co pozostali klienci, więc znacząco.

    > - widzicie jakieś dodatkowe ryzyka (poza celowym przetrzymaniem
    > przelewu
    >   przez któryś z banków - co przy niekorzystnej zmianie kursów może
    > zniweczyć
    >   całą akcję)

    W tym, że przeszłoby to raz, a potem blokada konta - np. dostałbyś
    osobistego doradcę, który potwierdzałby potem telefonicznie każdy
    przelew.

    Ale koncepcja warta wypróbowania, więzienie za to nie grozi, tylko
    gdyby zaczęto wykorzystywać taki mechanizm masowo to natychmiast
    wprowadzono by opłaty za przelewy i wprowadzono ich minimalną wartość.