  • Data: 2008-05-18 19:27:22
    Temat: Re: Oferta
    Od: Ra <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

    finiu pisze:

    > Albo mieszkają w Polsce, gdzie ogólnie dyskryminuje się ludzi
    > niepełnosprawnych, szczególnie w dostepie do "dobrze płatnej pracy", jak to
    > określiłeś.

    > A co do chęci ruszania się - proponuję wejść na stronę tego "spamera" i
    > sprawdzić, czy czasem nie ma problemów z poruszaniem, aby potem nie wstydzić
    > się za swoje słowa (dodam, że niefortunne). Ale co Ciebie to obchodzi?!

    ok słowa były niefortunne, strony nie widziałem, przepraszam za słowa,
    ale nadal uważam tego typu posty za zwykły spam i czyjeś problemy nie
    tłumaczą tego
    po prostu OT, po pierwszym wątku sprzed paru tygydni chyba autor
    powinien to zrozumieć, po drugie IMHO efekty rozsyłania spamu
    przynajmniej na tej grupie będą żadne. A mając portfolio poszukałbym
    kontaktu z agencjami, na znalezienie ot tak handlowca bym nie liczył
    specjalnie
    w środowisku frontendowców napewno pomógł by własny interesujący blog no
    ale nie każdy ma do tego talent