  • Data: 2011-01-02 20:58:15
    Temat: Re: Oferta dla ciebie - mbank
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dalej sobie już na razie odpuściłem, bo mi się kończą typy kart w Multi.

    gdybym złożył wniosek w Multi to najdalej w kolejnym dniu roboczym
    zadzwoniłby do mnie tzw. mój doradca/opiekun i sprawa byłaby szybko
    załatwiona, ale ja jakoś kk z Multi nie chcę, chciałem platynę z mBanku
    i nie dali

    ale zrobię tak jak sugerujecie, złożę wniosek na niższą kwotę i zobaczę
    co się będzie działo, ostatnio przez mBank nabyłem sporo j.u. funduszu
    więc może dlatego nowe oferty mi się pojawiły

    --
    pozdrawiam
    RobertS