eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOkradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!Re: Okradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!
  • Data: 2008-10-15 20:05:21
    Temat: Re: Okradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:gd5gs5$s08$12@news.wp.pl...
    > Przy okazji - sam wyciagnales cytat o prawie jazdy, a gdy posluzylem sie
    > tym samym fragmentem, zaczales raptem twierdzic, ze nie jest to wypowiedz
    > banku a dziennikarza.
    > Moze troche konsekwencji by sie przydalo....

    Bo ja odebralem ten fragment w sposob taki, ze bank twierdzi, ze to byl inny
    dokument. A klientka sobie przypomiala, ze takze zginelo jej prawo jazdy.
    Powiedziala o tym dziennikarzowi i w taki sposob powstal ten akapit.
    Bank twierdzi, ze to byl inny dokument, a klientka (w zasadzie dziennikarz w
    jej imieniu) potwierdza, ze tak moglo byc i prawdopodobnie bylo to prawo
    jazdy.
    Czy brak w tym konsekwencji?

    MK