  • Data: 2009-02-16 11:14:52
    Temat: Re: Okradziony!!! POMOCY
    Od: "Virck" <V...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:1j6omdf0auiqg.dlg@oldfield.org.pl...

    > Tak? To wyjaśnij, jak mam dokonać zakupu lub wypłaty gotówki nie podając
    > PIN-u?

    Przeciez podajesz go z glowy....A jesli ktos inny zrobil to za ciebie,
    znaczy ukradl ci ten PIN z portfela z karta albo wymusil abys go podal...Na
    karcie nie drukuja PIN.....

    > Bullshit.
    > Powiedz mi, jak mam sprawdzić, czy pinpad, na którym wstukuję pin przy
    > transakcji nei został przerobiony.
    > Powiedz mi, jak mam sprawdzić bankomat.

    Przeciez pisalem, ze fake zrobiony przy uzyciu przerobek bankomatu nie
    kwalifikuje sie jako niedopatrzenie klienta i za to bierze odpowiedzialnosc
    bank...
    Ty jakis nie kumaty chyba...