  • Data: 2009-02-16 23:43:15
    Temat: Re: Okradziony!!! POMOCY
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:44:23 +0100, Virck napisał(a):

    > No tak maszyna jest wirtualna i podlaczona do netu rozsyla dalej......Uff...

    Wiesz, my tu na grupie pamiętamy czasy, gdy banki tak samo jak teraz Ty,
    stanowczo i zgodnie twierdziły, że jeśli komuś z konta zginęły
    pieniądze, to musiał albo sam je podjąć, albo udostępnić złodziejowi
    kartę oraz PIN.
    I nie było żadnego "zmiłuj się" aż do czasu, gdy gazety zaczęły opisywać
    proceder z instalowaniem kamerek oraz nakładek na klawiaturę.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof