  • Data: 2009-02-17 00:01:34
    Temat: Re: Okradziony!!! POMOCY
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Virck wrote:

    > Nie okradna mnie bez wlamania na moje konto internetowe i bez znajomosci
    > kodow itd.......Stosuje bowiem jeszcze kilka innych sposobow, ktorych nie
    > ujawnie...

    to się poważnie zastanów czy ty gdzieś przypadkiem nie widzisz "układu".
    Bo objawy podobne.

    > Dlatego, ze sie 'nie wyglupiasz' to cie okradaja....Jak to sie mowi glupich
    > nie sieja, sami sie rodza...Dobrej nocy...-;)

    mniej więcej.
    to robisz w portki bojąc się o własne pieniądze i wymyślając przedziwne
    systemy zapadni i tajnych korytarzy.
    ja się spokojnie, bo dla mnie sprawa nieautoryzowanych transakcji kończy
    się na jednym telefonie do banku.