  • Data: 2002-06-20 14:05:48
    Temat: Re: Olać Banki i ich żałosne lokaty!!!
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:718b.00002f16.3d11c6e6@newsgate.onet.pl...
> [...]
    Jak
    > No i gdzie Szanowna Pani się podziała?
    > Liczenie poszło mi dobrze.. teraz obligacja SP0607 jest notowana po
    99,4
    > a kupowałem ją po 97,15zł - parę dni temu. Jaką rentowność
    osiągnałem? Chyba
    > lepszą niż w mBanku? To tak nawiasem, nie to że się chwalę...
    > Janek
    Tego nie jestesmy w stanie powiedziec poniewaz nie znamy w jakich
    dniach zakupiles te obligacje. Rentownosc transakcji jest rowna zero
    na razie - piszesz ze jest notowana, o rentownosci calej transakcji
    bedziesz mogl powiedziec dopiero jak ja sprzedasz. Musisz podac wiecej
    danych aby mozna bylo powiedziec co moglo osiagnac w danym okresie
    czasu wieksza rentownosc. Na rentownosc transakcji wplyw maja takze
    prowizje, mogace znacznie obnizyc nasz wynik.

    Pozdrawiam

    Przemek