  • Data: 2002-06-20 14:27:13
    Temat: Re: Olać Banki i ich żałosne lokaty!!!
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:718b.00002f16.3d11c6e6@newsgate.onet.pl...
> [...]
    Jak
    > No i gdzie Szanowna Pani się podziała?
    > Liczenie poszło mi dobrze.. teraz obligacja SP0607 jest notowana po
    99,4
    > a kupowałem ją po 97,15zł - parę dni temu. Jaką rentowność
    osiągnałem? Chyba
    > lepszą niż w mBanku? To tak nawiasem, nie to że się chwalę...
    > Janek
    A jednak sie pofatygowalem :-) i policzylem. Wzialem dane z pierwszego
    twego postu
    Post napisany rano 12 czerwca wiec zakladam ze ceny wziete z dnia
    poprzedniego.
    mat=04/06/2007 - 3/06/2007 to niedziela ;-)
    settl=14/06/2002
    cena, ktora podales 97,60
    kupon=8%
    Wynik rentownosc do wykupu 8,6114%
    Wiec obliczenia byly zle ;-) O rentownosci w pierwszym roku nic nie
    mozemy powiedziec, poniewaz nie wiemy jaka bedzie cena za rok, nie
    mamy gwarancji ze bedzie to 100 PLN.

    Powodzenia w inwestowaniu

    Przemek