    From: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Olewka w Lukas banku
    Date: Wed, 2 Jul 2003 21:38:17 +0200

    Uzytkownik "Wojciech Sobczuk" <w...@U...pl> napisal w wiadomosci
    news:bdvat8$3h0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tydzien pozniej (wczoraj) zglosilem sie do banku po karte. Karty
    > oczywiscie nie bylo, nie bylo takze zadnej wzmianki w dokumentach o moim
    > podaniu o jej przeslanie. Pani przy mnie zadzwonila do oddzialu w
    > Zielonej Gorze zeby poprosic o przeslanie karty. Karta miala byc
    > nastepnego dnia.

    z mojego doswiadczenia wynika ze w Lukasie jak chcialbys aby oddzial
    przeslal jakies dokumenty
    to wszystko GINIE :o
    na dwa moje przypadki , dwa razy dokumenty zaginely /niedotarly tam gdzie
    mialy
    1. gdy zakladalem konto, zostawilem umowe w oddziale (ktora mialem odeslac
    poczta) abbby oni przeslali do centrali.
    przez 1,5 tygodnia nie wyslali, potem przez centrale szukali gdzie sa te
    dokumenty .. dotarly do centrali w sumie po prawie miesiacu.
    2. zostawilem w oddziale , aby przeslali do centrali dyspozycje wystawienia
    dla mnie zaswiadczenia o rezygnacji ze wznawiania karty kredytowej.
    napisalem pisemko i zostawilem. po tygodniu nie dotarlo.. w koncu centrala
    wystawila mi papier bez tego dokumentu z oddzialu ..

    ogolnie nie mam zlych doswiadczen jesli chodzi o Lukasa,
    ale pomalu zaczynam twierdzic ze nadaje sie on jako konto rezerwowe do
    innego konta np. mbanku

    pozdro
    SirmarK