  • Data: 2004-08-23 11:56:30
    Temat: Re: Opcje walutowe
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy na WGT można założyć rach. opcyjny indywidualnie (nie na firmę)? Jakie
    > są koszty? Na ich stronach jest o tym dosyć mętnie. Czy rzeczywiście grasz
    > nich w realu? Obroty na opcjach walutowych chyba nie są tam duże. Napisz,
    > proszę, parę słów o tym. an.

    Najprosciej zadzwonic do ktoregos z ich domow maklerskich. polecam DMK.
    Najlepiej rozmawiac z Piotrem Kochankiem :)

    Sam tam nie gram bo nie mam na wszystko czasu. Co do obrotow. Klienta nie
    powino to martwic, gdyz market maker gwarantuje wykonanie kazdej transakcji
    (chyba do kilku milionow PLN) - w przeciwienstwie do WGPW hehe.

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423