    From: Kudlaty <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Open Finance
    Date: Wed, 09 May 2007 22:41:52 +0200

    W 9 May 2007 11:43:05 -0700, Kwiatuszek <s...@w...pl> napisal:

    >Jak w tym kraju kupić mieszkanie. Chciałam kupić mieszkanie. Moje
    >poszukiwania zaczęłam od kontaktu z doradcą finansowym OPEN FINANCE -
    >super "pierwsze koty za płoty"...wszystko fajnie, teraz poszukiwania
    >mieszkanka. Jest, znalazłam. Tylko formalności i mieszkam na
    >swoim.....o nie. Doradca z OPEN Finance na mojego email-a opisującego
    >nieruchomość i zawierajacego prośbę o info cen w danym rejonie.....nie
    >odpowiedział (miałam potwierdzenie przeczytania email), super
    >powtórzyłam zabieg drugiego dnia. Dostałam lakoniczną odpowiedź.
> [...]

    Po pierwsze w sprawach zwiazanych z finansami nie uzywa sie jako
    glownego nosnika informacji maila. Jesli rozmawiasz o swich finansach
    to zawsze zadzwon.
    Po drugie jesli zalezy ci na czasie to dywersyfikuj swoje dzialania.
    masz jeszcze expandera.
    Po trzecie zawsze musisz miec druczki wg banku. (Dla mnie to tez
    glupota ale tak chca w bankach tematu nie przeskoczysz)
    zaswiadczenie z BIK zalatwia za ciebie bank.
    etc,
    generalnie kupno mieszkania to jest kupno bulek trzeba troche czasu na
    wpisy do operaty, i inne pierdoly. W walce z gosciem ktory ma gotowke
    kazdy przegrywa.