  • Data: 2010-06-11 22:26:39
    Temat: Re: Open Finance i potwierdzenia.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4c0dec53$0$2591
    > Też takie dostałem potwierdzenia otwarć lokat(z kwotą obecnego salda a nie
    > kwotą bazową) po 2 tygodniach oczekiwania i po mojej interwencji,mało
    > tego po prawidłowe potwierdzenie musiałem po raz kolejny monitować
    > bo "doradcy finansowi z of" ręcznie je wystawiają i widocznie mają
    > jakiegoś
    > niejednego profesjonalnego doradcę, który ukończył jakiś kierunek
    > humanistyczny albo coś innego a z finansami ma tyle wspólnego co pingwiny
    > pustynią ;-)

    Jednak jest możliwe. Wierciłem im dziure w brzuchu i dostałem potwierdzenia
    dwóch założonych lokat napisane "po staremu". Tzn.

    Nazwa Lokaty Lokata optymalna

    Kwota i Waluta Lokaty 15 000,00 PLN

    Aktualne Oprocentowanie Kwoty Lokaty 5.65 %

    Kapitalizacja dzienna

    Dzień rozpoczęcia Lokaty 02.06.2010

    Okres trwania Lokaty 6 miesięcy

    Typ oprocentowania stałe

    Czy automatycznie odnawialna Nieodnawialna