  • Data: 2010-11-24 13:31:30
    Temat: Re: Open Finance, propozycje.
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witrak() wrote:

    > co więcej nadchodzące zmiany stóp nie tyle wpływają realnie na
    > sytuację banków, ile na oczekiwania klientów, którzy - w
    > oczekiwaniu na nowe stopy - mniej się śpieszą z zakładaniem nowych
    > lokat z lokat rozwiązywanych.
    > Innymi słowy - panika wśród bankierów naszą szansą :-)

    Właśnie o stopach pisałem, a co do OF = Getin-Noble, to ten ostatnio
    właśnie zainwestował ponad 150 mln.
    Jednak mimo to, jego wzmożona aktywność w zakresie ofert depozytowych
    jest jak narazie głównie marketingowa, - czemu się trudno dziwić skoro
    są w ścisłej czołówce.
    Co do "paniki w bankach" to nie wiadomo jaka będzie reakcja na
    proponowany przez rząd podatek obrotowy i z której strony to uderzy w
    klienta. Inną zmianą która też wpłynie na banki ma być wprowadzony od
    stycznia
    BFG = 100 000 EU. Będzie się działo. :-)

    --
    Pozdrowienia!
    M.