  • Data: 2009-07-23 11:01:23
    Temat: Re: Open Finance - tylko jdna lokata optymalna?
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lip, 06:44, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Coraz bardziej mnie zaskakujesz. Co jest takiego skomplikowanego w ofercie
    > OF? Produkt działa na tej samej zasadzie co np. wspomniany eurobank. Metoda
    > obejścia podatku belki (dodam tutaj, że kiedy owy podatek wchodził miał on
    > być tymczasowy - jak widzimy ta tymczasowość będzie trwała w nieskończoność)
    > jest wszędzie taka sama.

    Valdi, one sie chyba jednak troche roznia. Wydaje mi sie ze OF (Noble)
    "magicznie" nalicza te odsetki na koniec lokaty, ktorej w trakcie nie
    mozesz ruszyc, a eurobank pozwala wyplacac srodki kiedy chcesz.
    W przepisach bylo chyba cos o "stawianiu do dyspozycji", wiec jakis
    wyjatkowo uparty i trzymajacy sie przepisow urzedas zapewne moglby sie
    przyczepic.