  • Data: 2004-12-21 14:35:52
    Temat: Re: Opinia o Lukasie (bank)
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "as" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości . Zamówilem
    karte VE dla zony (wpisalem jej imie i
    > nazwisko na formularzu). Karta zostala wystawiona na mnie. OK,
    > postanowilem jej nie odbierac, tlumaczac, ze to pomylka banku i ta karta
    > dla mnie nie istnieje. Poprosilem o nowa, taka jaka zamawialem. Bank
    > stwierdzil, ze juz jedna karte mi wystawil, wiec druga bedzie odplatna
    > (TOiP). Stwierdzilem, ze nie bede placil za pomylke banku (dla mnie to
    > miala byc pierwsza karta), ale Lukas byl sztywny w swoim postanowieniu.

    Mialem podobna sytuacje, ale napisalem reklamacje, odpowiedzieli ze system
    generuje karte dla osoby zalogowanej i nie interesuje ich wpisanie innych
    danych przez internet przy zamawianiu karty. Bylem nieugiety napisalem
    reklamacje jeszcze raz, uzasadniajac, ze jezeli maja taki system ktory
    pozwala na wprowadzenie danych innej osoby a karta jest wystawiana dla osoby
    zalogowanej to jest to ich problem i jak nie uznaja mi reklamacji to bede
    pisal do arbitra bankowego. Nie byli widac pewni swojego i dla dobrej
    wspolpracy oddali mi prowizje za karte wlasciwa zamawiana w placowce (ktora
    uznawali za druga wliczajac w to te wystawiona pomylkowo).