eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpinia o Lukasie (bank)Re: Opinia o Lukasie (bank)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opinia o Lukasie (bank)
    Date: Tue, 21 Dec 2004 15:35:52 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 21
    Sender: o...@P...ONET.PL@83.168.75.10
    Message-ID: <cq9cbi$sdi$1@news.onet.pl>
    References: <ydezswb1oklf$.ihokhayukw5j.dlg@40tude.net>
    <cq942t$cjk$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.168.75.10
    X-Trace: news.onet.pl 1103639730 29106 83.168.75.10 (21 Dec 2004 14:35:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Dec 2004 14:35:30 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Rfc2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:330154
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "as" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości . Zamówilem
    karte VE dla zony (wpisalem jej imie i
    > nazwisko na formularzu). Karta zostala wystawiona na mnie. OK,
    > postanowilem jej nie odbierac, tlumaczac, ze to pomylka banku i ta karta
    > dla mnie nie istnieje. Poprosilem o nowa, taka jaka zamawialem. Bank
    > stwierdzil, ze juz jedna karte mi wystawil, wiec druga bedzie odplatna
    > (TOiP). Stwierdzilem, ze nie bede placil za pomylke banku (dla mnie to
    > miala byc pierwsza karta), ale Lukas byl sztywny w swoim postanowieniu.

    Mialem podobna sytuacje, ale napisalem reklamacje, odpowiedzieli ze system
    generuje karte dla osoby zalogowanej i nie interesuje ich wpisanie innych
    danych przez internet przy zamawianiu karty. Bylem nieugiety napisalem
    reklamacje jeszcze raz, uzasadniajac, ze jezeli maja taki system ktory
    pozwala na wprowadzenie danych innej osoby a karta jest wystawiana dla osoby
    zalogowanej to jest to ich problem i jak nie uznaja mi reklamacji to bede
    pisal do arbitra bankowego. Nie byli widac pewni swojego i dla dobrej
    wspolpracy oddali mi prowizje za karte wlasciwa zamawiana w placowce (ktora
    uznawali za druga wliczajac w to te wystawiona pomylkowo).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1