    From: "Krab" <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opinie o Nordei
    Date: Sat, 19 Jan 2002 01:05:51 +0100

    > A tak BTW to ciekaw jestem ile procent pytan typu a co sadzicie o,
    pochodzi
    > od samych pracownikow banku, sluzb PR i tak dalej i tak dalej :)

    jesli nie maja nic na sumieniu - to pewnie i wysylaja
    ale o ilu bankach mozna napisac dobrze ?
    sytuacja zmienia sie w czasie - obecnie z dobrych bankow jest np mbank - ale
    np sprawe zlecen stalych maja zdupcona - az do krwi ostatniej,
    lg - mialo u mnie super negatywna ocene - ale chyba wreszcie poprawili
    soft - jest tylko pytanie czy poprawili lacza
    inteligo i vw na stalym poziomie
    reszta ebankow - dla mnie nie istnieje - nawet jesli posiadam u nich konto
    a w samej noredei - konto mialem- zamknalem - nie widze sensu posiadania dla
    siebie tego wynalazku, gdyby tak nie zylowali i dali wyzszy % - to mogli by
    byc konkurencja dla WV
    system hasel jednorazowych ciekawy - ALE - ma blad w zalozeniu polegajacy
    na tym, ze i do logowania i do tranzakcji wystarczajacy jest fakt posiadania
    karty hasel, osobiscie wole cos bardziej zlozonego - mutacje hasla stalego i
    listy hasel jednorazowych
    poza tym - czesc tranzakcyjna powinna zmierzac do inteligo i mbanku (ktore
    mnie odpowiadaja) - a nie tworzyc nowych - no chyba ze lepszych - ale nordea
    lepszego nie ma
    Ponadto nie podobalo mi sie w nordea - superkombinacja zmuszajaca do hasel
    jednorazowych zamiast tokena; to takie robienie na sile oferty, ktorej nie
    ma sie ochoty prowadzic bo jak inaczej ocenic hiper oplate za tokena
    miesiecznie ?