  • Data: 2006-05-23 10:33:22
    Temat: Re: Opłacalność zakupu FI Obligacji
    Od: "DMX" <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4472da20$0$22596$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Mam część kasy w funduszu ochrony kapitału w Arce, więc też bezpieczne
    > papiery. Jest to totalna porażka, jak chcesz na krótko się tym pobawic.
    > Jak dobrze pójdzie to odzyskasz wsadzona kasę, bo opłaty za kupno i
    > umorzenie jednostek + podatek Belki zeżre pewnie cały zysk.

    Ochrona kapitału to coś podobnego do lokaty - obligacje to trochę większe
    ryzyko, ale jest szansa na większy zysk. Liczę, że przy chwilowym osłabieniu
    złotego i wysprzedaży obligacji przez zagranicę obligacje pójdą minimalnie w
    dół, więc może w niedługim czasie będzie dobry moment na zakup. A potem może
    mały wzrościk. Zależy mi, że przeczekać systuację na WGPW