  • Data: 2007-07-18 14:04:30
    Temat: Re: Opłacenie rachunku za 2 osobę.
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" news:f7jdbk$8u0$1@inews.gazeta.pl

    > To ja jeszcze dorzuce jeden kamyczek do ogrodka.
    > Jakby na to nie patrzec, to wlasnie oplacasz rodzicom media i telefon.
    > Wiec albo jest to pozyczka, albo darowizna, albo depozyt nieprawidlowy.
    > To ja sie zapytam, czy podatek od tego zaplaciles ?

    To ja też się zapytam. Czy jesteś jednym z wielu nierobów, który pasie
    dupsko na ul. Wiejskiej bądź też jakiś członek z twojej rodziny "służy
    państwu"?

    Jeżeli tak to z ręką na sercu Ci powiem, że możliwość nie dorzucenia paru
    groszy do koryta poselskich i senatorskich świń jest jedną z niewielu
    przyjemnych rzeczy jakich mogę doświadczyć w swoim życiu.