  • Data: 2009-08-11 05:15:05
    Temat: Re: Opłata za ROR w Mille
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Można znaleźć i inne rozwiązanie. Także nieadekwatne do polskiej
    > rzeczywistości. :) Jeśli odsetki na kontach oszczędnościowych czy
    > innych lokatach spadną do 0.1% w skali roku, to z tych 5000 złotych
    > będziesz miał 5 złotych rocznie, co po odbelkowaniu daje raptem
    > 4 złote z groszami i tyle możesz stracić bez bólu, aby zaoszczędzić
    > 84 złote...

    Miałem taki pomysł żeby do rachunku w Millenium (7 zł) założyć konto
    oszczędnościowe :-)
    Tylko nie wiem czy przy biernym podglądzie przez net będzie można
    przelewać sobie kasę między kontami. Lokaty tak sobie zakładałem.
    Przy Twoich wyliczeniach to wszystko jednak o kant... bo na 7 zł nie
    uzbieram :-(