  • Data: 2009-08-10 23:20:29
    Temat: Re: Opłata za ROR w Mille
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zlotowinfo" h5p49t$o6f$...@i...gazeta.pl

    > no to faktycznie na łosi liczą
    > ktoś normalny zakłada u nich konto?

    Niczego nie rozumiesz, a zabierasz głos. Masz kartę kredytowa
    z limitem... Powiedzmy, że 200 tysięcy złotych i wydajesz nią
    100 tysięcy miesięcznie. No i te 100 miesiąc w miesiąc trzeba
    spłacić. A że za przekroczenie terminu mogą policzyć odsetki
    i chyba nawet karę (40 złotych?) więc spłacasz należność ze
    2 czy nawet 3 dni wcześniej, to znaczy przed terminem. No
    i jaka masz średnią? 100*3/30 -- to daje 10 tysięcy. Tyle
    tylko, że trzeba wydawać te 100 tysięcy miesięcznie. ;)

    -=-

    Po prostu niektóre produkty naszych banków nie nadążają za
    rzeczywistością. Albo na odwrót -- rzeczywistość je przerasta. ;)

    -=-

    Można znaleźć i inne rozwiązanie. Także nieadekwatne do polskiej
    rzeczywistości. :) Jeśli odsetki na kontach oszczędnościowych czy
    innych lokatach spadną do 0.1% w skali roku, to z tych 5000 złotych
    będziesz miał 5 złotych rocznie, co po odbelkowaniu daje raptem
    4 złote z groszami i tyle możesz stracić bez bólu, aby zaoszczędzić
    84 złote...

    -=-

    Ale uwierz mi -- znam takich, którzy zapłacą bez bólu te 7 złotych.
    To multimilionerzy? Niekoniecznie. Czasami to ludzie obarczenie
    masą długów lub głodującymi dziećmi. :)

    -=-

    Jak mi powiedziano w banku -- ja nie zapłacę. :) (a gdybym nawet
    zapłacił, bank mi zwróci, choć trzeba będzie składać reklamację)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'