eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylkoRe: Opłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!p23g2000vbl.googlegroups.
    com!not-for-mail
    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylko
    Date: Wed, 16 Dec 2009 05:30:50 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <2...@p...googlegroups.com>
    References: <hg7od6$lt8$1@node2.news.atman.pl>
    <hgan7l$72h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.182.52.76
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1260970250 17376 127.0.0.1 (16 Dec 2009 13:30:50 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Dec 2009 13:30:50 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p23g2000vbl.googlegroups.com; posting-host=195.182.52.76;
    posting-account=7DTsDAoAAAC1lvNiNV8hHAj-HnhX3qQC
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; Mozilla/4.0
    (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR
    3.0.30618),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:512269
    [ ukryj nagłówki ]

    On Dec 16, 2:24 pm, "witrak()" <w...@h...com> wrote:
    > On 2009-12-15 11:32, Robert wrote:
    > ...
    >
    >
    >
    > > Druga sprawa. Czy bank może pobierać opłatę za monit telefoniczny, w
    > > przypadku gdy rozmowa nie doszła do skutku? Czy skutek takiej rozmowy
    > > nie zachodzi dopiero gdy klient zostanie poinformowany o tym, że zalega
    > > oraz jaka jest wielkość tego zadłużenia? (czy pobierana opłata jest
    > > słuszna w sytuacji, gdy klient nie chciał/nie mógł odebrać telefonu).
    >
    > Ja kiedyż skutecznie reklamowałem taki przypadek w CITI - naliczyli
    > opłatę, choć nie telefonowali. Zacząłem od pytania "za co jest to
    > naliczenie" a gdy powiedzieli, że za usługę powiadomienia, to
    > postawiłem zarzut o pobraniu opłaty za niewykonaną usługę.
    >
    > witrak()

    Citi i Raiff to dwa banki, w ktorych kiedys UOKiK zakwestionowal ta
    oplate. Citi polegl na etapie decyzji prezesa UOKiK, raiff poszedl do
    SOKiK i przegral. Pozniej ktos pozwal za to GE, ale GE wygralo i w
    SOKiK, i w apelacji :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1