eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpłatyRe: Opłaty
  • Data: 2010-02-07 17:57:29
    Temat: Re: Opłaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Valdi V...@v...pl ...

    >> Zastanawia mnie jedna rzecz. Rozumiem ze bank pobiera opłate za swoje
    >> usługi - za kredyt, za karte, za obłsuge konta itp rzeczy.
    >> Ale czy zgodne z prawem jest pobieranie opłaty np. za odblokowanie
    >> konta, ktore zostało zablokowane przez błedne logowanie via internet?
    >
    > A jaki bank ma takie kretyński zapis w swoim TOiP? bo mi po za jakimś
    > spółdzielczym przybytkiem nic do główki nie przychodzi.
    >
    > PS.
    > IMHO za takie zagrywki ze strony banku poważnie bym się zastanowił czy
    > już nie czas pomachać im łapką na pożegnanie :)
    >
    ku mojemu zaskoczeniu Lucas.
    Dawno nie korzystałem z ich konta, wchodze i nie moge sie zalogowac.
    Mysle, ok, moze rzeczywiscie pokombinowalem cos z hasłem i zle sobie
    zapisałem (a moze zablokowali, bo dawno nie korzystałem?)
    W kazdym razie dzwonie na infolinie, odblokowuje, ale zeby juz ponownie nie
    probowac starego hasła - ustalam nowe. I bodaj nie samo odblokowanie, tylko
    wlasnie ustalenie tego nowego hasła w automacie telefonicznm kosztuje 3,5.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1