eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpłatyRe: Opłaty
  • Data: 2010-02-07 20:11:14
    Temat: Re: Opłaty
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik wrote:

    > W kazdym razie dzwonie na infolinie, odblokowuje, ale zeby juz ponownie nie
    > probowac starego hasła - ustalam nowe. I bodaj nie samo odblokowanie, tylko
    > wlasnie ustalenie tego nowego hasła w automacie telefonicznm kosztuje 3,5.

    gdybys pamietal stare haslo i nie ustalal nowego to odblokowanie byloby darmorwe czy
    platne ?

    to jest istotna roznica, jesli samo odblokowanie jest darmowe to bank nie obciaza
    klienta za sytuacje od niego niezalezne, a krytykowanie za platna obsluge
    na infolinii w przypadku kiedy klient zapomina haslo jest juz mniej uzasadnione

    ta sama zmiana hasla przez internet jest darmowa, a to ze obsluga na infolinii
    kosztuje zwykle wiecej to raczej typowe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1