    From: maruda <r...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opodatkowany CashBack na kartach- wasze opinie
    Date: Mon, 17 Aug 2009 07:03:52 +0200

    Michal pisze:
    > Witam
    >
    > Wiem, że już było, ale warto porozmawiać o konsekwencjach.
    > Dla przypomnienia:
    > http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=4461&_Fiskus_
    chce_podatku_od_zysku_z_promocyjnych_kart_kredytowyc

    > Czy to, że ten przemiły Pan z Warszawy w ten sposób "interpretuje" prawo
    > skarbowe (?) oznacza, że wszyscy, w całym kraju, MUSZĄ deklarować
    > cashback na PIT? Jeśli tak, jakie realne szanse mają US na egzekwowanie
    > tego podatku i nakładanie kar? Co zamierzacie zrobić, kiedy przyjdzie
    > czas na rozliczenie bieżącego roku?

    Olać.
    Rok temu inny "przemiły" pan ze Świętokrzyskiej, Jacek KJM R. twierdził
    w telewizorni, że trzeba płacić podatek dochodowy, jeśli kupiło się
    dolary gdy były tanie, a sprzedało, gdy były drogie. No i rozmydliło się.
    Jaki, Q, dochód? Wymieniłem PLN na USD gdy obowiązywał przelicznik NBP
    2,07, po czym wymieniłem w drugą stronę gdy obowiązywał 3,50. Tu nie ma
    żadnego dochodu! Kupiłem za lepsze złotówki, a sprzedawałem za gorsze.

    > Bo to, że jest to nonsens i paranoja to chyba wszyscy na tej grupie się
    > zgadzają, pytanie- jak podejść do tego w praktyce. Można jakoś tę
    > "interpretację" zaskarżyć, podważyć? Chciałbym to jakkolwiek
    > oprotestować, chociaż dla zasady. Niech ONI wiedzą, że coraz więcej
    > ludzi jest świadomych tego, że żyjemy w systemie niewolniczym i ICH
    > bandytyzm kiedyś się skończy :D

    Nie liczyłbym na to. UE (nawiasem mówiąc: nieistniejący twór, to tylko
    taki skrót; istnieje WE) ten niewolniczy system umacnia.
    Ew. poszukać jakiegoś normalniejszego kraju. Najdalej chyba jest Tonga.
    "Nie ma takiej podłości, której nie dopuściłby się rząd, gdy mu braknie
    pieniędzy".

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.