  • Data: 2009-08-22 09:55:43
    Temat: Re: Opodatkowany CashBack na kartach- wasze opinie
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h6od6p$347$1@news.onet.pl...

    > Niestety wydaje mi się, że będzie to całkiem niebawem - a strzelam, że
    > będzie to niedługo po najbliższych wyborach prezydenckich, kiedy okaże
    > się, że działania obecnego rządu mają jedynie na celu maskowanie problemów
    > po to aby kogoś wsadzić na fotel Prezydenta RP.

    Tak naprawdę to nie sądzę aby to było niebawem., jest wprawdzie nadzieja
    związana z systemem ubezpieczeń społecznych, ale bronić się będą bardzo
    mocno. Wprawdzie banki i przemysł już prawie całkiem sprzedane, ale została
    jeszcze sprzedaż terytorium (naturalnie w jakiejś zawoalowanej formie) oraz
    przede wszystkim sprzedaż praw do eksploatacji bogactw naturalnych.
    Sukcesywna kradzież środków niby-zgromadzonych przez obywateli polskiego
    państwa w OFE też przez kilka lat będzie podtrzymywać obecne status quo, a z
    zamawianiem odpowiednich wyroków TK w podbramkowych sytuacjach chyba raczej
    nie było do tej pory kłopotu.

    Na przykład wymieniony Cimoszewicz powiedział świętą prawdę i musiał z tej
    okazji zostać poświęcony, ludzie cały czas będą kupować takie gesty ekip
    tworzących rządy tego państwa. Warto zwrócić uwagę, że tutaj największe
    znaczenie ma świadomość osób o wysokich dochodach, zrresztą jak ktoś ma do
    zapłacenia 10.000 podatku, machnie na to ręką, jak ma do zaplacenia 100.000
    zł, to już niekoniecznie. Ci najbiedniejsi i tak będą zawsze dymani, a
    zresztą najbiedniejsi w pewnej części są także beneficjentami obecnego
    systemu, więc zmiany odbierają jako niekorzystne dla nich, a to czy państwo
    sprrzeda jakiś tam KGHM czy Eneę to dla nich czysta abstrakcja. Natomiast
    ważne jest, aby ci bogatsi odcinali coraz skuteczniej możliwość kradzieży
    swoich dochodów przez polskie państwo - tylko metoda faktów dokonanych ma
    szansę zadziałać.

    No i nie zapominajmy, że na naszych oczach powstaje nowe, doskonałe
    narzędzie do różnych działań prowadzonych przez państwa, a mianowicie walka
    z terroryzmem.