  • Data: 2009-08-22 17:15:42
    Temat: Re: Opodatkowany CashBack na kartach- wasze opinie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" h6omp2$qc7$...@n...onet.pl

    > To, że z podatków należy finansować kanalizację, zbiorniki retencyjne, wały
    przeciwpowodziowe to jest oczywiste. Ale to, że jak
    > Pan Wacek zamiast ubezpieczyć swoje pole od suszy, kupi sobie Mercedesa, a
    następnie wyciąga łapsko do państwa mówiąc, że jemu się
    > należy odszkodowanie za to, iż się nie ubezpieczył to już w porządku nie jest.

    > Podobnie jak ktoś mieszka w rejonie narażonym na powodzie/trąby powietrzne to w
    jego interesie jest aby się ubezpieczyć od
    > takowych zjawisk.

    A jeśli ktoś mieszka w obszarze przygranicznym, powinien
    ubezpieczyć się od rozdziewiczenia swoich córek przez nohajców. ;)

    > Masz samochód ? Płacisz AC ? Jeśli nie to jak auto zostanie ukradzione to będziesz
    wyciągał łapę do państwa po odszkodowanie ? Bo
    > taka jest właśnie mentalność tych co to ich zalało/zasuszyło/zawiało.

    Jeśli postawię na parkingu strzeżonym i ktoś mi ten samochód ukradnie,
    to dlaczego nie mogę żądać odszkodowania od właściciela parkingu?
    Podobnież sprawa ma się z zawaleniem dachu na jakimś parkingu -- jeśli
    znajdę winowajcę, nie ubezpieczyciel zapłacić powinien, ale winny. Po
    co mi AC? Aby jeździć bezstresowo. :) I przyznaję, że AC daje luz oraz
    komfort!!! :) Gdyby nie AC na pewno nie wjechałbym tam, gdzie potrzeba
    było jasnowidzenia, aby uniknąć stłuczki. :) W ogóle jazda z AC jest
    zupełnie inna niż bez AC. :) Pełny luz!!!

    Podatek to też ubezpieczenie. :)

    Podobnie z ZUSem. :)

    I odwrotnie -- ubezpieczyciel powinien (w trosce o siebie) pomagać
    w ściganiu przestępców. :) (i często pomaga)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'