  • Data: 2004-12-06 10:09:00
    Temat: Re: Oprocentowanie eKonta - 2% od dzisiaj...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> to dostrzegasz syf ;-)
    >
    > Syf zostal dostrzezony dosc dawno...

    Zapewne przez tych klientów co to stracili zaufanie :-)

    > Aha... czyli juz usprawiedliwilismy wszystko... gdzie indziej jest
    > gorzej lub przynajmniej tak samo zle... i jest cool... i trendy...
    > Wez sie dziewczyno nie kompromituj...

    A możesz znowu nie dopisywać rzeczy, których nie napisałam? Nie napisałam
    nic o "cool". Skoro masz problemy ze zrozumieniem, to Ci wyjaśnię: jak
    przyjrzysz się dowolnemu bankowi, to stworzysz podobną listę. Także według
    Twojej nomenklatury "syf" jest wszędzie. Co do kompromitacji - przeczytałeś
    już regulamin, który komentowałeś?

    > Nie do konca.... siedze i generuje zlosliwe koszty....

    I piszesz, że nie masz emocjonalnego stosunku do usługodawcy :-) I co
    jeszcze robisz? Złosliwie wypłacasz po 10 PLN 10 razy dziennie :-)

    > Takie sobie hobby znalazlem....

    No cóż - jaki człowiek takie hobby :-)

    > A ktos mowil, ze zdrowe ?! Jedyna nadzieja, ze moze Doktor Wojciech
    > pomoze....

    On zdaje się nie jest psychiatrą tylko pediatrą. No ale może jakiegoś kolegę
    Ci poleci :-)