  • Data: 2006-04-25 06:27:43
    Temat: Re: Oprocentowanie k. hipotecznego
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    ja sie nie lapie bo mam kredyt dopiero 14 miesiecy.
    w oddziale pani mi powiedziala ze w PLN minimalne to 5.15%.
    'zawsze taniej' to marketing w czystej postaci - po wprowadzeniu do kalkulatora
    oprocentowania w dotychczasowym banku 4.8 w PLN wyszlo w Multi wlasnie 5.15.
    wiec przy przenoszeniu nisko oprocentowanego kredytu w PLN ewentualnym zyskiem
    jest podniesienie do kwoty oryginalnej (bo wtedy mechanizm bilansujacy obniza
    to 5.15) - pod warunkiem ze splaconego kapitalu jest sensowna ilosc.
    nawiasem mowiac 5.15, biorac pod uwage aktualne marze na rynku, to zadna
    rewelacja.