  • Data: 2011-11-07 10:05:53
    Temat: Re: Oprocentowanie lokat- dlaczego ludzie postępuja głupio
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maruda pisze:

    > Każdy kij ma dwa końce. Jeśli chodzi o trzymanie pieniędzy zwykle jednym
    > końcem jest tych pieniędzy dostępność, a drugim - bezpieczeństwo.

    Piszę tu o kwotach większych niż potrzebne na co dzień.
    Serce się kraje i scyzoryk się otwiera jeśli te sumy marnieją.
    Oczywiście jak się ma cokolwiek rozeznanie w inflacjach itd.
    Bo jak nie to "Kowalski" cieszy się że mu rośnie i jest reklamami
    utwierdzany w tym przekonaniu :-)
    Jeśli mowa o bezpieczeństwie to oczywiście trzymanie w skarpecie jest
    najgorsze ale to tylko trochę gorsze od lokaty.
    Taka sama równia pochyła.
    Już jakaś nieruchomość, wykształcenie dziecka... cokolwiek ale nie
    lokata :-)

    Tak wiem. Jak kupię nieruchomość to mogę stracić i takie tam ...
    Ale w tych ostrzeżeniach czuję obawę lobby bankowego że mniejszymi
    sumami będą obracać a nie troskę o moje bezpieczeństwo.
    Spokojna głowa. Też potrafię już w 50% przewidzieć trafność inwestycji.
    Też potrafię rzucać monetą jak "specjaliści" z branży. ;-)