  • Data: 2007-04-27 08:28:31
    Temat: Re: Optymalizacja malych finansow - jakie sposoby?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - czasem nie place w terminie duzej kwoty. Wiem ze beda odsetki ale
    > czasem staram sie o ich anulacje lub obnizenie. W ostatecznosci place
    odsetki bo
    > kilka/nascie dni to nie jest fortuna.
    dlaczego nie placisz? przeciez jest to nieuczciwe, po to masz termin na
    fakturze, na ktory sie zgodziles, ze powinienes zaplacic w terminie;
    placenie odsetek w wysokosci 11,5% to raczej wysoki koszt odroczenia
    platnosci, poza tym tracisz zaufanie kontrahenta

    nie lepiej zaplacic wczesniej lub skrocic termin platnosci i wnioskowac o
    skonto z tego tytulu?

    niedawno firma ochroniarska wnioskowala o skrocenie terminu platnosci z 21
    do 14 dni, zgodzilem sie pod warunkiem, ze dostane rabat w wysokosci 2%,
    firma sie zgodzila i oni maja wczesniej kasa, a ja oszczedzam te 2%

    pozdr.
    RobertS