  • Data: 2007-04-27 13:03:58
    Temat: Re: Optymalizacja malych finansow - jakie sposoby?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zalezy w jakim banky konto - nie kazdy ma w citibanku.

    nie musisz miec konta w Citi, aby zrobic taki przelew, potrzebna do tego
    jest karta kredytowa - ona konta osobistego nie wymaga ;-)

    > Z tym, ze jesli gazownia ma terminal platniczy, mozna podjechac i
    > bezposrednio
    > zplacic z kk.

    a podjechanie to czas i koszty, po co jezdzic skoro mozna to zalatwic nie
    wychodzac z domu?
    placenie rachunkow bezposrednio u dostawcy uslug to wedlug mnie najdrozsze
    rozwiazanie (dla mnie), wolalbym zaplacic nawet 5zl za przelew internetowy
    byle tylko nie jezdzic na drugi koniec miasta, szukac miejsca do parkowania,
    stac w kolejce, albo dowiedziec sie, ze "dzisiaj terminal nieczynny"...

    a przelew z karty: szybko i przyjemnie, zero kosztow tylko mozna jeszcze na
    tym zyskac ;-))

    pozdr.
    RobertS