  • Data: 2011-11-29 19:38:31
    Temat: Re: Optymistyczna prognoza W.Białka
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mroziu <m...@h...pl> napisał(a):

    > http://wojciechbialek.blox.pl/2011/09/Kiedy-wtorny-d
    olek.html

    "Wtórny dołek miał wypaść na sesji 38-ej. W obecnych realiach daje to okolice
    wtorku 27 września. Co później? Przedstawiony wzorzec sugeruje 2-miesięczy
    wzrost o ponad 18 proc"

    I zarobiłeś coś na tej prognozie? To wytłumacz mi jak. Bo ja to czytam tak:
    kupujesz 27 września po 10% wzroście, prawie na lokalnej górce i czekasz na
    2500. Nie było więc czekasz. Chyba, że sprzedajesz po 2 miesiącach, czyli 25
    listopada. Zarobiłeś w takim przypadku?

    pozdrawiam
    kc