  • Data: 2009-03-28 22:36:29
    Temat: Re: Ostatni gasi światło
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dieter pisze:
    > Akcja wprowadzona po to, aby tresowac pospolstwo na swiecie i przypomniec
    > mu, ze trzeba identyfikowac sie z problemem ocieplenia klimatu i bulic kase
    > bez zbednego rozmyslania nad sensownoscia tego wirtualnego problemu.
    > Podobnie jest z przestawianiem czasu. Egzekwowanie posluszenstwa przez
    > oglupianie. W wojsku stosuja to juz od dawna i wiedza, ze to dziala.
    >

    > D.

    Diter, prosze Cie - nie wypowiadaj sie na temat ocieplenia klimatu bo
    nie masz o tym bladego pojecia co juz nam nie raz udowodniles... problem
    jest, i to jak najbardziej realny. co do przestawiania czasu - to
    straszna glupota... ktos policzyl ze srednio organizm czlowieka dochodzi
    do rownowagi po ok 10 dniach. przez ten okres jego (organizmu czlowieka)
    wydajnosc jest duzo mniejsza niz przed przestawieniem czasu.

    ciekawi mnie jak ta zmniejszona wydajnosc odbija sie na gospodarce.
    czyt, ile gospodarka jest w plecy z powodu tych 20 dni w roku
    zmniejszonej wydajnosci?
    jak ktos ma info (wyniki jakis badan itp) to prosze o link ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD