eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientówRe: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Data: 2007-01-10 18:56:30
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: Łukasz Cielecki <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    info napisał(a):

    > do tego incydentu doszło, bo kwota to tylko 18 złotych. Dzwoniłem do
    > konsultantów Inteligo jak równiez wysłałem z mojego konta po
    > zal;gowaniu się pisemne powiadomienie o zaistniałym ibcydencie,

    To w inteligo można wysłać pocztę wewnętrzną do banku? Jak dobrnąć do tej
    funkcjonalności?

    > ale
    > konsultanci poza swoja arogancją i na pamięć wyuczonymi formułkami
    > nic nie potrafią powiedzieć.

    I dlatego nazywają się konsultantami, a nie jakoś inaczej. Sorry, ale jeśli
    myślałeś, że konsultant powie: "przepraszamy, ale nastąpiło przepełnienie w
    buforze terminala, w wyniku czego nastąpił jego reset wywołany przerwaniem
    INT13, co jednak nie spowodowało wyczyszczenia stosu TCP/IP i w wyniku tego
    do banku została wysłana podwójnie transakcja; w tym momencie transakcja
    jest anulowana" to chyba jesteś nadmiernym optymistą. Wyjaśnianie tego typu
    spraw naprawdę z reguły trwa dosyć długo - jak nie wierzysz to poczytaj w
    archiwum grupy o bojach ludzi z wpłatomatami. Jest to spowodowane kilkoma
    czynnikami, np.:
    - wyjaśnienie takiej sprawy z informatycznego punktu widzenia trwa naprawdę
    długo, zwłaszcza jeśli chcemy wyeliminować przyczynę, a nie tylko skutek,
    - wina wcale niekoniecznie musi leżeć po stronie inteligo - był kiedyś
    przypadek, że przy wybieraniu z bankomatu doliczał jakąś chorą prowizję.
    Niby wina banku, a okazało się, że "zachorowała" na tę przypadłość z połowa
    banków w Polsce (łącznie z inteligo), więc zawinił ktoś inny.
    - bez obrazy, ale skąd bank ma wiedzieć, że to nie Ty próbujesz coś
    nieuczciwie wyciągnąć? Przez czas związany z reklamacją coś próbują ustalić.

    Pewnie gdybyś był innym klientem w innym banku to zakładano by domniemanie
    niewinności. Ale nie da się ukryć, że inteligo to raczej taka biedronka
    wśród banków i za taką kwotę jaką kosztuje ciężko oczekiwać czegoś na
    poziomie private banking.

    A teraz druga sprawa - pewnie połowa tej grupy byłaby w stanie postawić
    swoją roczną pensję, o to że to NIE było CELOWE działanie banku. Ot po
    prostu zwykła pomyłka. Uwierz nam - banki mają bardziej wyrafinowane metody
    niż takie prostackie naciąganie klientów na (marną) kasę.

    I generalnie - wyluzuj - szkoda zdrowia!

    Pozdrawiam!

    --
    ####__ __ Łukasz "MrLuck"_Cielecki __ __ _ ___ __ #
    ###/ /_ __/ /_____ _______ / \ ____(_)__ / /__ ____/ /__ (_) / _ \/ /##
    ##/ / // / '_/ _ `(_-<_ /| (|// __/ / -_) / -_) __/ '_// / / .__/ /###
    #/_/\_,_/_/\_\\_,_/___/__/ \__ \__/_/\__/_/\__/\__/_/\_\/_(_)/_/ /_/####

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1