  • Data: 2007-01-11 10:03:12
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: "info" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    S.T. napisał(a):

    > A co, masz monopol na fantazjowanie?

    Jak na razie to fantazjujesz tylko Ty:-).

    > ATPO jaki masz dowód, że nie zrobiłeś 2 zakupów na identyczną kwotę?

    Ojej..... nawet podstawowych zasad nie pojmujesz.....
    A dowód mam taki że przy każdej płatności kartą następuje
    blokada środków na koncie na kwotę jakiej ta płatność dotyczyła,
    bez blokady środków żadna transakcja płatności kartą nie
    zaistnieje. Ja miałem tylko jedną blokadę i tej jednej blokady
    nastąpiło dwa razy zaksięgowanie jednej i tej samej transakcji,
    więc dowód mam niepodważalny.

    Pozdrawiam
    Adam