  • Data: 2007-01-12 18:02:22
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-01-12 12:37, Wojciech Nawara wrote:
    > info napisał(a):

    >>> Boszzz... co za bełkot...

    > Tak, dokładnie to miałem na myśli.

    > :-)))))))

    Z jednej strony dziwiłem się, że ludziom chce się z info rozmawiać, ale
    jednocześnie to czytałem (paranoja?). No i wreszcie naprawdę dobry
    kawałek. :)
    Nie żeby reszta nie była dobra, bo można sobie pięknie przestudiować,
    jakim ignorantem i jednocześnie pieniaczem w temacie, którego się w
    ogóle nie zna, można być...

    Pozdr.
    piwar.