eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki(!) Ostrzeżenie dla klientów mbankuRe: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.i
    nternetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-ma
    il
    From: "Kret" <m...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Date: Fri, 12 Jan 2007 09:04:31 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <eo7ffh$jfr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <1...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ggl90.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1168589106 19963 83.12.167.90 (12 Jan 2007 08:05:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Jan 2007 08:05:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:404933
    [ ukryj nagłówki ]

    >W ubiegłą sobotę urządzeniu tego typu
    >powierzyłem moje miesięczne zarobki

    Nie obraź się, ale mając 16 lat, jadąc na wycieczkę, miałem zakodowane w
    głowie, że całą kasę jaką biorę rozdzielam na 3 części ukryte w różnych
    miejscach żeby w razie problemu (kradzież, zguba) mieć za co wrócić do domu.
    A Ty do wpłatomatu wpakowałeś całą swoją pensję! Na dodatek sam piszesz, że
    masz świadomość awaryjności urządzeń, trochę to nielogiczne... Zalecam na
    przyszłość większą "higienę" w podejściu do współczesnych udogodnień.
    Niestety wiele osób wpada w taką pułapkę myślenia o niezawodności, nosząc
    przy sobie np. tylko jedną kartę płatniczą i doświadczając zonka przy
    odrzuconej transakcji.

    A co do infolinii - to temat bardziej rozległy, tyczący się wielu innych
    dużych banków. Wkurzałbym się jedynie na to, że nie ma wyraźnej
    priorytetyzacji zgłoszeń reklamacyjnych. Fakt, że coś trwa ileśtam dni jest
    zupełnie naturalny, w końcu zawierając umowę z bankiem akceptowałeś
    regulamin...

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1