eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku › Re: Ostrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku
  • Data: 2009-08-14 14:32:05
    Temat: Re: Ostrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz że jest taka prawda ludowa, do sklepu z mebliami IKEA można pójść
    > na klopsiki (9.90) albo hotdoga (1,-). Ewentualnie spróbować kupić
    > lampkę czy żarówkę energooszczędną, kart kredytowych nie należy tam
    > kupować. To jakbyś na poczcie próbował kupić baterie płaską, a w mięsnym
    > nadać paczkę.

    Ikea nie wydaje kk tylko HSBC...a to spora różnica. Miałem kk o której
    mowa i dobrze ją wspominam.

    1. na ubezpieczenie nikt mnie nie namawiał (była taka opcja, ale nie
    skorzystałem),
    2. od sklepu dostałem jakieś kupony rabatowe, które nawet się przydały,
    3. minusem było to, że za klopsiki płaciłem tyle co nie-posiadacze ww
    karty - liczyłem na preferencje ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS