eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku › Re: Ostrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku
  • Data: 2009-08-15 11:37:16
    Temat: Re: Ostrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sie, 17:20, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Chyba już wiem jak można to sprawdzić, jednak dla celów poznawczych
    > chętnie potestowałbym jak wygląda (w praktyce) płatność kartą "ponad
    > stan"...

    http://usa.visa.com/personal/cards/prepaid/gift_card
    _faq.html#anchor_19

    Po kolei, z rzeczy opisanych przez Witka:

    -dopisać napiwek w kanjpie,

    Moga autoryzowac o 20% wiecej niz wyniosl rachunek.

    -zatankować na stacji, która autoryzuje kartę na minimalną kwote 1
    euro,
    dolara czy też złotówki, a rozliczenie przychodzi później.

    Blokada na tankowanie "przy pompie", trzeba zaplacic przed
    tankowaniem.

    - kupic cos za granicą i spokojnie czekać na zmianę kursu

    Karta wazna tylko w danym kraju.

    - wyczyscic barek w pokoju hotelowym

    Hotel / wypozyczalnia samochodow moze zazadac karty kredytowej przy
    rezerwacji.