    From: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów,
    Date: Mon, 13 Mar 2006 21:56:00 +0100

    A <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Argumentum ad ignorantiam i onus probandi

    No cóż: łaciny nie znasz też i nie masz nawet świadomości do czego odnoszą
    się te paremie ( a ściślej ich fragmenty).
    Zresztą, jak na osobę, podającą się za wykształconą (poznaniaków proszę o
    wybaczenie), masz zadziwiające trudności z poprawnym budowaniem zdań.
    Kilka przykładów:

    > Pół godziny serfowania w necie i Twoją wiedze połykam w godzinę ( kończyłem
    > też podyplomowe na AE w Poznaniu ) - musiałbym sobie co nie co przypomnieć.

    Zdanie całkowicie bez sensu, chyba, że istotnie potrafisz łykać to coś, o
    czym piszesz, przez godzinę. Tylko dlaczego musisz w trakcie
    łykania &#8222;serfować&#8221;? Czy nie lepiej surfować, tak jak inni?
    Reszta zdania sensu nie ma (raz jeszcze przepraszam poznaniaków).

    > Więc nie bądź chojrak magister bo Tu nie chodzi o to czy Balcerowicz
    > miał rację bo on ją ma zawsze więc szkoda czasu wgryzać się w paragrafy
    >bo trud to daremny i zbyteczny.

    Zdanie pozbawione sensu. Chojrak to zdaje się taki pies jest? I w końcu ten
    Balcerowicz to ma rację, czy nie. Bo piszesz, że nie o to chodzi, ale że ma.
    Wgryzać się w paragrafy odradził mi ortodonta.

    >To moj ostatni post w tej materi.

    Czyj i w czym, przepraszam?

    > Będę czekał a post kiedyś wydobę z niebytu

    Co zrobisz, bo nie zrozumiałem?

    > aby dowieść czy Ty masz racje magister ( kierując
    > się mętnymi paragrafami ) czy Ja kierując sie zdrowym rozsądkiem ?? .

    Czy to zdanie jest twierdzące czy pytające? Czy rację ma magister, czy też
    magistrze racji nie masz? Polska język - trudna język.

    >A to że mam jasny i zdrowy osąd rzeczy jestem tego pewien.

    Pomijając niepoprawną budowę zdania, gratuluję wysokiej samooceny. Ciekawe,
    czy ktoś podziela tą opinię, poza trollami pisowskiej proweniencji?

    > PS. Szef pyta prawnika
    > - Ile jest 2+2 = ????
    > Prawnik schyla się i szepsze do ucha szefa
    > - Szefie ! A ile ma być ??

    Nie wiem co on mu do tego ucha zrobił, ale, jak rozumiem, ten szef to jakiś
    nieduży gość był? Miałeś na myśli przewodniczącego PiS, czy prezydenta?
    Ale, zaraz... przecież oni obaj są prawnikami!
    Nie ma już dla nas nadziei...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl