  • Data: 2002-06-20 21:24:54
    Temat: Re: Oszczedzanie w AMPLICO LIFE
    Od: "Dariusz D." <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> wrote in message
    news:aerdb6$ct5$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Dariusz D." <d...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > poniewaz padly juz glosy ZA, to ja dam glos na minus
    > polecam http://e-insurance.pl/filary/r-real.htm jako ochlode w sprawie
    > filarowym
    > dodatkowo - czy poinformowal cie ów agent, że aby cos z tego miec - to
    > musisz zwiekszac skladkę ?

    Minimalna kwartalna skladka w III filarze wynosi 500 zl i nie mowil by
    trzeba bylo ja zwiekszac. Mam gdzies te wszystkie emerytury! Interesuje mnie
    tylko to, ze bede mial mozliwosc kupowania tzw. jednostek uczestnictwa
    ktorych wartosc rosnie szybciej i daje lepsze zyski niz lokata bankowa.

    > czy poza cudownymi procentami zapoznales sie z
    > kosztami ? czy jakakolwiek wartosc policzyles samodzielnie ? i dostales do
    > tego podstawy ? a na koniec material dla sztirlica - myslisz ze ludzie
    > zakladaliby wieloletnie lokaty w bankach na szajsiaste i niepewne 8% -
    gdyby
    > te 20% bylo prawda ?

    Koszt zakupu jednostek to tylko 3 % i jest to nic w porownaniu z
    oczekiwanymi zyskami. Jedynie trzeba pamietac, ze pieniazki mozna zaczac
    wyplacac po 2 latach ba w przeciwnym wypadku trzeba liczyc sie z oplata -
    4000 zl.