    From: "lwh" <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oszukany na allegro,jak odyskać pieniąze
    Date: Sat, 16 Dec 2006 15:52:58 +0100

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1166280146.498701.54360@73g2000cwn.googlegroups
    .com...
    jak mam odzyskać pieniądze?? wiem że moge isc na policję ale czy to
    ma jakiś sens??czy bedzie sprawa sądowa czy jak??ile to może
    trwać.czy bank (mbank) może cofnąć ten przelew?? jaka jest szansa
    odzyskania pieniędzy i po jakim czasie moge isc na policje,czy moge
    zrobic to dwa tygodnie po fakcie??

    Ja dwa razy dałem się naciąć, 2 lata temu, mimo mnóstwa udanych
    wcześniejszych transakcji.
    Policje zgodnie z procedurą powiadomiłem. Allegro znalazło kruczek, by 300
    zł ubezpieczenia nie pokryć i konto mi zawiesić. Sprawa od kilku lat się
    ciągnie, co kilka miesięcy prokuratury i sądy wysyłają mi pisma.
    Winni są namierzeni, zarzuty postawione, i co z tego... Złodzieje byli, są i
    będą wśród nas.
    Ja już to olałem. Z allegro już nie korzystam. Zbyt drobna strata, by
    jeszcze dokładać na wycieczki do odległych sądów. Inne przypadki opisywano
    na różnych forach i da się poczytać wrażenia.