  • Data: 2006-12-20 14:20:53
    Temat: Re: Oszukany na allegro,jak odyskać pieniąze
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Ale co ma wyrok zaoczny do wyroku nakazowego, o ktorym tutaj jest mowa ?

    IANAL, ale to byl jednak wyrok zaoczny czy tez nie?
    Od wyroku zaocznego zgodnie z KPK mozna wniesc sprzeciw (z tym ze nie
    jest to normalny sprzeciw taki jak w sprawach cywilnych, bardziej
    usprawiedliwienie nieobecnosci ktore sad moze odrzucic).
    Co ma do tego nakazowosc to nie bardzo wiem, ale chetnie sie dowiem.
    Czy oskarzony zostal zaocznie uznany za winnego i dostal nakaz zaplaty
    (w sprawie karnej w postepowaniu uproszczonym)?
    --
    Krzysztof Halasa