  • Data: 2009-09-04 10:37:54
    Temat: Re: Otwieranie rachunków dokumenty
    Od: szary móżyn <b...@a...email> szukaj wiadomości tego autora

    Damian_niusy napisał:
    > Witam,
    >
    > Otwarłem rachunki w Polbanku i Eurobanku i zauważyłem że w Polbanku dostałem
    > wszystko oprócz umów, TOiP także regulamin do konta, natomiast w Eurobanku
    > dostałem tylko umowy. Nie dali ani regulaminów ani tabeli opłat. Oczywiście
    > wszystko jest na ich stronie ale fakt pozostaje faktem, chociaż w umowie
    > jest że dostałem i się zapoznałem.
    > Też tak mieliście czy to zależy od placówki ?

    W Eurobanku też dostałem jedynie umowę, dyspozycje otwarcia
    RO i bankowości elektronicznej. Parę kartek do ręki, w
    dodatku kiepskiej jakości wydruk. Tempo załatwiania sprawy
    ograniczone tylko prędkością drukarki i składania podpisów
    (za plecami kolejka jak do kasy w biedronce). Dla porównania
    taki np. getin dawał ładną lakierowaną teczkę na magnesik +
    wszystkie możliwe regulaminy i tabele :)