  • Data: 2009-12-05 15:32:00
    Temat: Re: Otwór w karcie
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pete" news:hfdsat$uas$1@news.dialog.net.pl

    > Czytaj uwazniej.
    > Nie wg mnie a wg przedpiscy.

    Sorry. Nie doczytałem, a jeżeli chodzi o samą kartę i jej użycie w praktyce
    to nie ma z nią najmniejszych problemów. Oczywiście kasjerki wykazują
    znacznie większe znamiona ciekawości przy płaceniu taką a nie standardową
    kartą, co nie zmienia faktu, że transkacja idzie cacy. Jedyny jej problem
    (przynajmniej dla mnie) to to, że jest ona bezużyteczne we wszelakiej maści
    automatach - Neste, niektóre bramki autostradowe, biletomaty itp. No ale
    wiadomo - nie można mieć wszystkiego :)
    Podsumowując - fajny prepaid :)