    From: Amrest <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Otworzenie lokaty w Getin
    Date: Tue, 14 Oct 2008 04:47:46 -0700 (PDT)

    Grunt to szybko wplacic i pozniej szybko wyplacic aby zdazyc przed
    innymi :) Drogo kupuja to bezpieczenstwo, ale teraz takie czasy ze
    bank woli przeplacic ale miec plynnosc! Tutaj jest klucz, stad Getin
    dzieki Fronczewskiemu zbierze sporo depozytow i w tym goracym czasie
    bedzie mial cash na koncie. A to ze na tym straci to inna sprawa.
    Zamiast wysokiego zysku zadowli sie mniejszym ale spokojnie przetrwa
    zawieruche. Teraz nawet firmy staraja sie wykorzystac linie kredytowe
    do maksa, lepiej zaplacic wieksze odsetki i miec plynnosc niz ja
    utracic i czekac na ruch banku az ja obnizy/zablokuje. To jest
    znacznie gorsze.