  • 1. Data: 2008-10-10 17:48:04
    Temat: Otworzenie lokaty w Getin
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Czy lokate w Getin Banku mozna otworzyc jednego dnia
    i pozniej dokonac przelewu na rachunek lokaty?

    Chce otworzyc lokaty w Getinie a pieniadze mam w mB
    wiec najwygodniej by bylo isc do Getinu w poniedzialek
    po pracy, zlecic przelew z mB w domu i czekac na pieniadze
    za 3 i 4 m-ce:) Bo po zakonczeniu lokaty to chyba nie ma
    problemu z przelewem na wskazane konto?

    Pozzdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-10-10 22:47:42
    Temat: Re: Otworzenie lokaty w Getin
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

> [...]
    > po pracy, zlecic przelew z mB w domu i czekac na pieniadze
    > za 3 i 4 m-ce:) Bo po zakonczeniu lokaty to chyba nie ma

    ja otworzyłem a Getiin konto techniczne za 0zł do lokat, pozniej robisz
    przelew na to konto i w tytule przelewu podajesz jaka to ma byc lokata.
    umowe lokaty odbierasz w dowolnym momencie.
    Po zakonczeniu przelew na konto w innym banku płatny:(

    JR

  • 3. Data: 2008-10-12 10:25:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "JerzyR" <j...@d...pl> wrote in message

> [...]
    > umowe lokaty odbierasz w dowolnym momencie.
    > Po zakonczeniu przelew na konto w innym banku płatny:(

    Mozna otworzyc konto w taryfie internetowej/ bezplatne i samemu zakladac
    sobie lokaty, przelewy przez net bezplatne. Otwarcie tego konta troche trwa,
    ale potem jest wygoda z tymi lokatami, gdyz nie trzeba biegac do placowki i
    stac w kolejce.

  • 4. Data: 2008-10-13 21:59:08
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam,

    Nikt mu nie chce pożyczyć na rynku miedzybankowym to próbuje pozyskać kasę z
    rynku detalicznego. Musi byc nieźle ugotowany skoro chce to zrobic tak drogo i
    to bez wyjatku (w promocji nie ma żadnych gwiazdek i zastrzeżeń). Natomiast
    deponent musi sobie postawic pytanie, dlaczego inne banki nie chcą mu pożyczyć?

    pzdr
    elemel

  • 5. Data: 2008-10-14 01:03:27
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    e...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > deponent musi sobie postawic pytanie, dlaczego inne banki nie chcą mu pożyczyć?

    I tu pojawia się pytanie - ile trwa odzyskanie pieniędzy z Bankowego Funduszu
    Gwarancyjnego, czy otrzymuje się kapitał czy gwarantowane są także odsedki?

  • 6. Data: 2008-10-14 10:18:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I tu pojawia się pytanie - ile trwa odzyskanie pieniędzy z Bankowego Funduszu
    > Gwarancyjnego, czy otrzymuje się kapitał czy gwarantowane są także odsedki?

    www.bfg.pl = standardowo do 3 m-cy, ale max (jak zajdą określone
    okoliczności) to 9 m-cy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-10-14 10:26:57
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > www.bfg.pl = standardowo do 3 m-cy, ale max (jak zajdą określone
    > okoliczności) to 9 m-cy

    coś mi się obiło o uszy, że odsetki płacą tylko do momentu ogłoszenia
    upadłości banku, czyli te standardowe 3 miesiące są nieoprocentowane

    PG

  • 8. Data: 2008-10-14 11:47:46
    Od: Amrest <t...@g...com>

    Grunt to szybko wplacic i pozniej szybko wyplacic aby zdazyc przed
    innymi :) Drogo kupuja to bezpieczenstwo, ale teraz takie czasy ze
    bank woli przeplacic ale miec plynnosc! Tutaj jest klucz, stad Getin
    dzieki Fronczewskiemu zbierze sporo depozytow i w tym goracym czasie
    bedzie mial cash na koncie. A to ze na tym straci to inna sprawa.
    Zamiast wysokiego zysku zadowli sie mniejszym ale spokojnie przetrwa
    zawieruche. Teraz nawet firmy staraja sie wykorzystac linie kredytowe
    do maksa, lepiej zaplacic wieksze odsetki i miec plynnosc niz ja
    utracic i czekac na ruch banku az ja obnizy/zablokuje. To jest
    znacznie gorsze.

  • 9. Data: 2008-10-14 15:19:40
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    e...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
    <1...@n...onet.pl>...

    >Musi byc nieźle ugotowany skoro chce to zrobic tak drogo i
    >to bez wyjatku (w promocji nie ma żadnych gwiazdek i zastrzeżeń). Natomiast
    >deponent musi sobie postawic pytanie, dlaczego inne banki nie chcą mu pożyczyć?

    Bo szef banku obraził innych? (żart).
    Getin zawsze był w czołówce jeżeli chodzi o wysokość lokat. Przypomnijcie
    sobie jak niektóre inne banki miały nisko a teraz niektóre z nich... :)
    Jak Pekao SA da 9% dla każdego z ulicy to będzie ciekawe.
    Arek

  • 10. Data: 2008-10-15 18:52:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <e...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Natomiast
    > deponent musi sobie postawic pytanie, dlaczego inne banki nie chcą mu

    Tak duzo nie przeplaca, teraz juz standardem staje sie 8% na 3-mies., masowy
    wysyp tych lokat w roznych bankach. Rzad podjal decyzje o gwarantowaniu
    depozytow do 50tys EUR w 100% do konca 2009. W obecnych czasach zaden bank
    nie upadnie w Polsce, chociazby, zeby nie wywolywac paniki i lawiny
    wybierania pieniedzy przez depozytariuszy.